
2004 numer 3

Wybrane zagadnienia kultury muzycznej
-
Wojciech Jankowski, Koncepcja czy teoria Gordona?
-
Ewa Klimas-Kuchtowa, Uczenie się języka — uczenie się muzyki
-
Ewa A. Zwolińska, Znaczenie ruchu w teorii i koncepcji E.E. Gordona (z wykładów prof. E.E. Gordona w Polsce
Materiały z badań
-
Paul L. Croom, Wpływ aktywności rytmicznej związanej z treningiem lokomocyjnym na zdolność synchronizowania elementów motorycznych u dzieci w wieku przedszkolnym
-
Beata Bonna, Zdolności audiacyjne a umiejętności muzyczne
-
Małgorzata Suświłło, Testy E.E. Gordona w badaniach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Materiały metodyczne – Wymiana doświadczeń
-
Barbara Pazur, Audiacja wstępna na etapie przedszkola — projekt zajęć muzycznych prowadzonych metodą E.E. Gordona
Dyskusje. Komunikaty
-
Ewa A. Zwolińska, Polskie Towarzystwo Edwina E. Gordona
-
Mirosława Gawryłkiewicz, Kalendarium polskich spotkań z E. E. Gordonem
Recenzje. Kronika
-
Ewa A. Zwolińska, Jak uczyć się muzyki? (E. E. Gordon, "Sekwencje uczenia się w muzyce. Umiejętności, zawartość i motywy. Teoria uczenia się muzyki", Bydgoszcz 1999)
-
Mirosława Gawryłkiewicz, Informacja o "Niezbędniku muzycznym nr 1"
-
Wojciech Sieradziński, Muzyka w wiedzy o kulturze
Dodatek muzyczny
-
Ja jestem (muz.: G.C. White, sł. W. Jankowski)
-
Rytmiczanki
-
Śpiewanki